Subject: FW: Hinnapakkumise küsimine- Trammi müra- ja vibratsiooniuuring Puhangu, Maneeži ja Hobujaama tänavatel.
From: "Liis Korp" <[email-masked]>
To: <Undisclosed recipients:>
Date: Mon, 17 Mar 2025 14:47:04 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Seoses tagasisidega, et töö valmimistähtaeg on liiga lühike, otsustas
Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet pikendada töö valmimisaega. Uus töö
valmimisaeg on 10 nädalat alates tellimuse esitamisest. Sellega seoses
pikendame ka hinnapakkumise esitamise tähtaega 24. märtsini 2025.

Lugupidamisega

Liis Korp

välisõhu ja keskkonnamüra  spetsialist

keskkonnahoiu osakond

Harju tn 13, 10130 Tallinn

+372 5190 9128

From: Liis Korp
Sent: Thursday, March 13, 2025 3:13 PM
Subject: Hinnapakkumise küsimine- Trammi müra- ja vibratsiooniuuring
Puhangu, Maneeži ja Hobujaama tänavatel.
Importance: High

Tere

Tallinna Keskkonna- ja Kommunaalamet kutsub teid osalema ostumenetluses,
mille eesmärk on teostada müra- ja vibratsiooni uuringud seoses
trammiteedest tulenevate häiringutega erinevates asukohtades ning
Pelguranna trammitee asukohaalternatiivide osas ning pakkuda välja
võimalikke leevendusmeetmeid normtasemete ületamise korral.

Palun saatke digiallkirjastatud pakkumus hiljemalt  19. märts 2025
aadressile  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lugupidamisega

Liis Korp

välisõhu ja keskkonnamüra  spetsialist

keskkonnahoiu osakond

Harju tn 13, 10130 Tallinn

+372 5190 9128